Društvena odgovornost

Food Service

Rješenja za ugostiteljstvo

Društvena odgovornost

• NAŠOJ JE TVRTKI BLISKA

U McCainu društvena odgovornost već godinama predstavlja strateški prioritet što je i u skladu s našom globalnom vizijom: »McCain: sve je dobro: dobra hrana – dobri ljudi – dobra tvrtka uz koju se ljudi dobro osjećaju.« Godine 2008. tvrtka McCain Continental Europe učinila je više važnih koraka u područjima okoliša, hrane i ljudskih resursa. To je vodeće načelo naše strategije društvene odgovornosti.

 

Program »Od polja do tanjura« 2012. – 2016.

• POTICANJE ODRŽIVE POLJOPRIVREDE

• NAŠA MISIJA: NABAVA KRUMPIRA S MINIMALNIM POSLJEDICAMA ZA OKOLIŠ

Zemlja: Smanjenje upotrebe pesticida po toni ubranoga krumpira za 20 %.

Voda: Uvođenje sustava mjerenja za smanjenje potrošnje vode.

Zrak: Smanjenje naše emisije CO2 i transportne udaljenosti između uzgajivača krumpira i naših tvornica.

Polje krumpira: Dobre poljoprivredne prakse osiguravaju da je naš krumpir stopostotno certificiran (Globalne DPP ili ekvivalenti).

 

• OČUVANJE OKOLIŠA U CIJELOJ NAŠOJ PROIZVODNJI

• NAŠA MISIJA: »s manje proizvoditi više«

Energija: Nastavak smanjivanja prema kojem bismo u usporedbi s 2012. trebali potrošiti 20 % manje energije.

Voda: Nakon početnog smanjenja potrošnje vode za 12 % od 2005. do 2012. dodatno smanjenje potrošnje za 5 %.

CO2: Smanjenje naše emisije CO2 za 30 % i smanjenje naših godišnjih 750.000 transportnih kilometara za završne proizvode.

Ambalaža: Ambalaža svih naših maloprodajnih proizvoda od materijala koji se mogu reciklirati.

 

• PROMOCIJA ZDRAVLJA

• NAŠA MISIJA: PROIZVODI KOJE NUDIMO KLIJENTIMA I POTROŠAČIMA MORAJU ISPUNJAVATI STROGE KRITERIJE HRANJIVOSTI

Masti: Smanjenje količine zasićenih masnih kiselina za 0,6 % u svim McCainovih proizvodima od krumpira.

Masti: Prije početka prodaje to je linija proizvoda u kojima je nakon pripreme 50 % manje masti.

Sol: Smanjenje količine soli za 0,5 g po 100 g u svim McCainovih proizvodima od krumpira.

Sastojci: Biranje isključivo prirodnih sastojaka za naše recepte i osiguravanje krumpira bez laktoze i glutena.

Komunikacija: Transparentna i otvorena komunikacija s našim klijentima i potrošačima.

 

• ODGOVORAN POSLODAVAC BRINE SE ZA DALJNJI RAZVOJ SVOJIH ZAPOSLENIKA

• NAŠA MISIJA: OSIGURATI OPTIMALNE UVJETE RADA

Sigurnost: Osiguravanje maksimalne sigurnosti u svim našim tvornicama i održavanje TIR <1, što nas svrstava među najbolje tvrtke u tom sektoru na svijetu.

Razvoj: Razvoj potencijala i sposobnosti naših zaposlenika pri čemu se za osposobljavanje potroši najmanje 3 % ukupne plaće svakog zaposlenika.

Nagrađivanje: Razvoj pravednog programa nagrađivanja i razvoja karijere za naše zaposlenike.

Zdravlje: Poticanje dobre prehrane i aktivnog stila života među našim zaposlenicima.

 

• NAŠA MISIJA: DOSTUPNOŠĆU KRUMPIRA OSIGURATI HRANU ZA UGROŽENE STANOVNIKE SVIJETA

Suradnja s lokalnim igračima prilikom organizacije. Distribucija naših proizvoda tim ljudima. Razvoj projekta u vezi s osiguravanjem krumpira. Ranjivo stanovništvo ugroženih država, održiva prehrana.